Online Beheer Hosted VoIP

Één van de grootste voordelen voor het overstappen op een Hosted VoIP Telefooncentrale is dat u zelf de gehele centrale online kunt beheren.

Mikromedia biedt haar klanten een zeer eenvoudig te bedienen online beheersysteem die 24 uur per dag, 7 dagen in de week beschikbaar is. In deze centrale kunt u als klant allerlei wijzigingen doorvoeren. Denk hierbij aan doorschakelen, tijdsconfiguratie, voicemail2email, voicemail of het aanmaken van belgroepen en het routeren van telefoonnummers.

Online beheer Hosted VoIP voorbeelden

  • Doorschakelingen (u kunt iedere gebruiker, belgroep en andere extensies doorschakelen)
  • Voicemail (onbeperkt aantal voicemailboxen aanmaken)
  • Fax2email (wijzigen van uw e-mailadres)
  • Tijdsconfiguratie (voor wanneer u niet altijd dezelfde openingstijden heeft, kunt u dit online zeer eenvoudig aanpassen)
  • Nummerplan (moet uw nummer op een andere locatie uitkomen? Pas het online direct aan)
  • Wachtmuziek (u kunt in het online systeem uw eigen wachtmuziek uploaden)

Online Beheer Uniek

  • Call detail records (alle belstatistieken)
  • Online facturatie back-up
  • Opslag ontvangen en verstuurde faxberichten
  • Totaal beheer telefooncentrale
  • Inlog account per gebruiker voor telefoonboek en snelkeuzes